Interim manager § projecten

 

 

Project I&R 

Beste Paardenhouder, 

Heeft u uw I&R administratie al op orde? 21 april is het namelijk al heel snel...
(misschien heeft u deze nieuwe wetgeving gemist, ga dan naar deze link voor meer informatie).

De meeste paardenhouders zien er tegenop, want het brengt een enorme administratieve rompslomp
met zich mee. Hier zit geen enkel bedrijf of persoon op te wachten. Toch is het belangrijk om deze administratie op te zetten en wekelijks bij te gaan houden of dit uit te besteden aan een specialist

Doordat ikzelf ook 'paardenhouder' ben met een management achtergrond en gespecialiseerd in kwaliteitssystemen was mijn interesse al snel gewekt. De afgelopen maanden heb ik mezelf verdiept in deze nieuwe wetgeving, contact
gehad met RVO, NVWA, LTO en heb ik informatieve webinars over dit onderwerp gevolgd. 

Mijn opgedane kennis wil ik inzetten voor paardenhouders door een I&R administratie voor ze op te zetten en deze bij te houden, zodat er een accuraat gevoerde administratie aanwezig is bij controle door de NVWA.

Heeft u hierin interesse? → neem dan contact met mij op. Na een aantal korte vragen kan ik al snel een prijsopgave voor u samenstellen.


Hieronder de
 flyer, waar in het kort aangegeven staat, wat ik voor u kan betekenen. 

Flyer IR
Interim management, gespecialiseerd in operations, HR, quality, subsidies en reorganisatie. I&R administratie paardenhouderij.